Menu Zavrieť
+421 940 499 444 Kontakt

Ako môžem reklamovať tovar

1. UPLATNENIE REKLAMÁCIE V AUTORIZOVANOM SERVISE

Reklamácia v autorizovanom servise je najkomfortnejším a najrýchlejším riešením v prípade závady Vášho produktu. Pokiaľ má Váš výrobok autorizovaný servis, odporúčame rozhodne využiť primárne túto možnosť.

2. UPLATNENIE REKLAMÁCIE U PREDAJCU

Tovar bezpečne zabaľte, priložte Sprievodný list k reklamácii alebo priložte sprievodný list s podrobným popisom závady, kópiou kúpneho dokladu a vašou spätnou adresou, prípadne aj s číslom vášho bankového účtu pre prípad vrátenia peňazí.

Zásielku odošlite na adresu:
MAVEX, spol. s r.o.
Jateční 169
76001 Zlín
Česká republika

3. UPLATNENIE REKLAMÁCIE OSOBNE V SÍDLE SPOLOČNOSTI

Tovar pripravte a doneste na sídlo predajcu v prevádzkovej dobe.